قابل توجه کلیه دانشجویان، جهت درخواست در شورای بررسی موارد خاص (استانی یا داخلی) می بایست به سامانه سجاد در آدرس
دانشجویان گرامی؛ به اطلاع می رساند دریافت وام های دانشجویی در نیمسال اول تحصیلی تاتاریخ 1399/11/01 تمدید شده است. لذا دانشجویان می توانند باتوجه به اطلاعات زیر جهت دریافت تسهیلات اقدام نمایند:
1-استفاده ...
به اطلاع دانشجویان گرامی می ر ساند جهت دریافت هرگونه تسهیلات دانشجویی (انواع وام) تا تاریخ 1399/02/15 فرصت دارند تا نسبت به ثبت درخواست خویش در پورتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وتکمیل پرونده ، ...
به اطلاع کلیه دانشجویان محترم می رساند که سامانه swf.ir صندوق رفاه از تاریخ 98/07/30 جهت ثبت و تشکیل پرونده برای دریافت هرگونه تسهیلات دانشجویی تا تاریخ 98/09/30 قابل دسترسی می باشد.
دانشجویان متقاضی وام و خوابگاه ...
به اطلاع دانشجویان گرامی می رساند:
با توجه به اطلاعیه صندوق رفاه دانشجویان ، ثبت نام و ثبت درخواست هرگونه تسهیلات دانشجویی از این ترم (نیمسال اول 98-99)
تیم نظارت و ارزیابی دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران از دانشکده فنی و حرفه ای امام صادق (ع) بابل
جهت بررسی و ارزیابی موارد اداری ، مالی دانشجویی ، فرهنگی، آموزشی و پژوهشی حضور بهم رساندند.
قابل توجه کلیه دانشجویان جدیدالورود سال تحصیلی 99-1398
ضروری است کلیه دانشجویان جدیدالورود در طرح سلامت جسم و روان دانشجویان در سامانه سازمان امور دانشجویان به آدرس اینترنتی زیر شرکت نمایند.
ابتدا در ...
به اطلاع کلیه دانشجویان ترم 2 به بالا می رساند :
به جهت عدم ظرفیت برای پذیرش این دانشجویان در ...
به اطلاع کلیه دانشجویان، استادان و کارکنان دانشکده فنی وحرفه ای می رساند:
این مرکز در نظر دارد تا در راستای اجرای طرح جامع سجای(4) دعوت به همکاری نماید.
لذا علاقمندان می توانند با مراجعه به ...
دانشجویان شاهد و ایثارگر(جانبازان بالای 25%) مقطع کارشناسی که متقاضی میهمانی و انتقال دائم می باشند :
از تاریخ 98/3/20 لغایت 98/4/20 فرصت دارند با مراجعه به سامانه ...
به مناسبت گرامیداشت هفته سراهای دانشجویی مراسمی با حضور آقایان حجت الاسلام کیانی مجد ، دکتر بزرگی بائی ریاست دانشکده و تعدادی از همکاران در خوابگاه دانشجویی مرحوم حاج ابو تراب ...
به میمنت چهلمین سالگرد فجر پیروزی انقلاب اسلامی
مراسم با شکوهی با حضور امام جمعه محترم و مسئولین شهر امیرکلا، مدیریت و کارکنان ...